zondag 10 mei 2020

Wat een overwinning........

Vandaag weer voor het eerst hardgelopen.
Ik heb een kort filmpje opgenomen waarin ik daar over vertel.
Bekijk hier het filmpje

Ondanks dat ik had besloten het niet meer te doen en niet meer te willen ben ik gaan hardlopen.

Want stel je voor dat je niet meer denkt en gelooft dat je bepaalde dingen kan of dat er tegen je wordt gezegd dat het alleen maar erger wordt........ Wat doe je dan? Als je denkt dat dat zo is ga je zeker niet de stappen zetten in die richting en daar wilde ik uit. Ik had immers eerder laten zien dat ik tot veel meer in staat was.
Met de instelling: "Ik kan alles bereiken wat ik wil." of  "Een ander kan het ook, dus ik ook."
is er hoop. Er is is vertrouwen en daarom denk ik dat het wel kan.

Het is een heel mindset gebeuren, dat omgaan met mijn reuma. Niet alleen voor mij, maar voor iedereen. Er gebeuren zoveel dingen waar je door wordt afgeleid, er zijn zoveel meningen van anderen en je hebt jezelf zoveel overtuigingen aangemeten, onbewust.

Graag deel ik mijn weg met jullie in mijn blog.

Voor vandaag ben ik superdankbaar dat ik mijn hardloopschoenen weer heb kunnen aantrekken!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten