zaterdag 11 april 2015

Zuurgraad gaat omlaag!

Door de ademhalingsoefeningen van Wim Hof gaat je zuurgraag omlaag. Dit is voor iedereen goed, maar helemaal voor mensen met reuma. Ik heb vanmorgen een filmpje gemaakt om te laten zien dat het werkt.Mijn zuurgraad gaat van 5,9 = zuur en na de oefening: 7,2.=basisch.

Ook door voeding kun je meer basisch worden en dat doe ik door streng suikervrij te eten.

sinds  ik de ademhalingsoefeningen doe en het ijskoude douchen, ben ik al 5 maanden medicijnvrij.




 
 

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik kan het filmpje niet vinden met adem oefeningen, zelf hebik ook reuma. Net zag ik Wim op tv, ben nu wel nieuwsgierig en wil hier meer over weten.
    Groetjes Christa Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi christa ik zie nu dat het filmpje er soms niet staat en soms wel. Als je me een vriendschapsverzoek stuurt van Facebook. Bianca laan Holvast, dan accepteer ik je las vriend en daar staat het filmpje ook. Op mijn blog staan nog meer uitgelegd over de weg die ik heb bewandeld. Succes

    BeantwoordenVerwijderen