vrijdag 6 november 2015

NOG 2 en een halve week...................

Het komt nu spannend dichtbij..........
Dat betekent nog even tijd om sponsors te zoeken en om te trainen.
In mijn geval naast het trainen ook zeker mijn rust pakken, want nu mijn handen weer helemaal oké zijn, niet meer dik en pijnlijk,zit het nu in mijn linkervoet.... nou ben ik dat wel gewend, maar ik moet wel de BALANS houden. Daar baal ik op dit moment wel erg van dat dat nu precies gebeurd, maar .....we blijven positief, we gooien er wat extra ademsessies en ijsbadjes tegenaan en dan ben ik de 23ste zo fit als een hoentje!

Want we gaan voor het goede doel ICE4LIFE  om die brug te slaan tussen regulier en alternatief en vooral dat de patiënt gehoord wordt!!!
Ik heb het geluk dat dat bij mij wel gebeurd, ik heb een arts heb die openstaat voor andere middelen dan medicijnen en me extra in de gaten houdt en gaat voor kwaliteit van leven!

Ik wil in deze blog iedereen opnoemen die me al gesponsord heeft, waar ik heel dankbaar voor ben! Ook omdat het soms uit een onverwachte hoek komt!!
Mama, mijn zusjes, Nanja Castelijn, Dick Zeelenberg, Anja en Martin,Vanessa in naam van haar lieve vader Theo, Dennis, tante Trudy, Aurelie en Frank, Suus en Martijn, Cromwell, Angelique en Iris, Marianne, Simon en onze Keurslager Peter Groot in het Hoefplan:


Bedankt!


Mochten er mensen zijn die rechtstreeks naar Ice4life hebben gesponsord, laat het me weten dan kan ik je bedanken en je noemen in mijn blog!!

Om de kou nog even goed te trainen hebben we 14 november een training in Snow Planet!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten