zaterdag 28 maart 2015

Lezing Wim Hof

Gisteravond ben ik naar een lezing geweest van Klaas Kroezen over Wim Hof en heb daar aan het einde van de lezing mijn verhaal mogen vertellen.
Wat een inspirirende avond was het. Het is zo mooi om te zien dat er al veel mensen zijn die de Wim Hof methode uitvoeren en met minder of zonder medicijnen verder kunnen en hun leven weer terug hebben.
Dat ik las dat er een lezing was in het dorp waar ik ben opgegroeid, was mijn eerste reactie, ik moet er heen om mijn verhaal te vertellen.Ik heb dan ook meteen een mail gestuurd en Klaas reageerde enthousiast en nodigde mij uit om te komen. Meteen daarna dacht ik : 'wat heb ik gedaan? ik heb nog nooit voor een grote groep gesproken en ik durf dat helemaal niet". Maar de drang om mijn verhaal te delen met andere mensen is veel groter dan mijn angst en daarnaast heb ik geleerd met de Wim Hof methode dat angst je grootste vijand is en dat het je dingen ontneemt. Angst kun je juist omzetten in iets krachtigs. Dus naast een leven zonder medicijnen brengt het me ook kansen om dingen te doen die ik nooit durfde......
Nou, ik kan u vertellen, ik was natuurlijk nerveus, maar door te luisteren naar het mooie verhaal van Klaas en de verschillende interviews in de lezing, kreeg ik juist zin om mijn verhaal live te kunnen delen met als die mensen. Het ging goed en ik vond het leuk!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten